15 October 2012

Saat ini,ya itu saya !!


Wehuuuu..salam 1 Malaysia..sedapnya makan rojak buah nie..macam-macam jenis ada..eh,macam 1 Malaysia pulak..ngeh..ngeh..rindu aku x??for sure lah tak kan..lagipun aku bukan lah siapa-siapa..eceh..

Kenapa dengan tajuk mcam itu??kenapa yaaa??sebenarnya kann kaannn kannn daan kann itu bermaksud ketika ini aku adalah penjual tudung bawal..YEA!!masih lagi..selagi aku masih belum dapat kerja yang betul-betul pilihan aku,inilah aku.."gadis penjual tudung bawal"..waaa mcm tagline aku pulakk daa..

Da beberapa bulan jadi second bos tudung bawal nie aku makin minat dengan berniaga..second bos tu,nak jadi first bos harapp lah..hehehe..actually lepas SPM aku ada dapat tawaran kt UPM dalam bidang perniagaan tapii aku tolak..sebab aku tak minat berniaga dan berjual beli nie..alih-alih skang..hambekk kau!! ^__^ tulah kan ketentuan,kita tak taw..hmmmmm

Yelah bila da menjual tudung bawal nie tak banyak sikit mesti nak try kan tudung-tudung yang kita jual tu,mula-mula tak suka sangat sebab fikir susah nak pakai..aku pun try lah dan finally,jadi model untuk kawan-kawan dan juga FELDA aku..waaa kelass kau nyahhh!!betul x tipu!!apa lagii promote lah kedai kan..hihihi..

Alhamdulillah sekarang perniagaan ok..dan aku senyum jer..hihihi..tudung bawal skang da jadi ternd anak-anak gadis seperti aku..macam-macam kaler ad.yang paling suka yang 5 tone..da macam askem paddle pop ..nak je telann kalau boleh..sekarang da tak pandang lagi selendang aku yang agak la banyak bergantung dalam almari tu..sampai tak  reti da nak belit-belit..eceh-ecehh...

Walaupun aku da minat berniaga sekarang,,aku tak lupakan bidang utama aku tu.NURSING atau kata lain KEJURURAWATAN..insya allah ada rezeki untuk aku,ada lah kan..hanya berdoa dan berserah jer :)




Okelahh..itu je nak share dengan korang semua..hihi..o0hh yaa...ENTRY nie tentang tudung bawal jugak :)

Bye Assalammualaikummmmmmmmmm







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...