19 October 2012

Kelahiran


Happy besday untuk diri aku sendiri..means aku da genap 21 tahun..yeaaa aku dalam golongan 20-an.syukur alhamdulillah tuhan masih panjangkan umur aku,sihat tubuh badan aku dan memberi rezeki kepada aku..



To all my friends and my family thanz for the wishes..im really appreciate that..hari ini hari gembira bagi aku sebab nya hari kelahiran untuk si gadis yang bernama AMANINA NASUHA BINTI MD NASER..semoga apa yang aku inginkan tercapai..insya allah

okelah..xde ape yang nak ngomel-ngomel lagi..:)

Thanz everything..


8 comments:

Unknown said...

happy birthday :)

amanina nasuha said...

thanz :)

MAMA AINUL said...

happy befday,
sorry wish lmabat :D

amanina nasuha said...

tq2..so k :)

Qilah Khunnie said...

cantik blog . memang minat hijau ea ?

Khalilah said...

happy belated bufday... lepas ni boleh la daftar mgundi hehehe ;)

amanina nasuha said...

yup..sangat-2 minat hijau :)ngeee thanz

amanina nasuha said...

thanz =)..insya allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...