18 September 2012

Dari Nurse ke Tudung Bawal


Hye semua sahabat belalang!!!rindu nyerrrrr ^_____^..sihat ke semua??harap-harap sihat la semua..howaaaaaaa dah lama kan aku x membebel dalam blog nie kan??ohh!!masa terlalu mencemburui aku actually line tenet kat ghumoh nie dah berbulan-bulan buat perangai.aisshh!!tapi hari nie dan saat ini aku akan bercerita sepuas-puasnya..hahahah..

Aku tidak lah menghilangkan diri sebenarnya,cuma menghilang kan diri untuk beberapa ketika demi mencari sesuap nasi..ceewwaahh!!skang aku dah berkerja oteyyy :-)) but no as a staff nurse..as a...jeng..jeng..jeng!!!!

Lepas dari aku resign dari keje kat sini,aku berehat kt umah dalam seminggu.seminggu pown bagi aku dah lama sesangat sampailah member aku nie a.k.a jiran depan umah call bgtaw yang ada org nk pakai pekerja tapi kerja bukan dari bidang aku..aku x kisah itu semua..ngehh..ngehh..s0 dengan excited nya jawapan yang keluar dari mulut aku tue “nak!!nak!!”.dan-dan hari tue jugak pergi kedai tue..dan hasil nya “okeylah esok bolehlah start,kedai buka pukul 9.30 pg”..huh finally dapat jugak kerja..xkisah lah kerja ape p0wn..

Alhamdulillah sehingga sekarang aku masih lagi kerja kt kedai nie..mungkin peluang aku untuk mendapat gelaran staff nurse belum lagi,so dengan peluang yang datang,baik aku teruskan,& x perlu memilih..lagip0wn biasalah lepasan dip kan..x semua lepas graduate terus dapat kerja tetap,if ad syukur alhamdulillah..haaaa ini lah tempat aku kerja..



heheh ^____^..actually,aku kerja sebagai penjual tudung bawal ONLY..no shawl,no innerneck,no!no!!bawal only okey!!!Sekarang anak gadis seperti aku sangat mengilai tudung bawal..ohh!!!dengan hasil dari tudung bawal nie dapatlah aku mengurangkan beban family aku..


Moh-moh tgok tudung-tudung yang aku jual..ehh silap..tolong menjualkan..hehehehe



yang nie bawal pelbagai design..hanya RM10 jer..



ini x lain x bukan,tempat boss..aku lah tu..heheh..



tudung obama & tudung bawal pelangi dengan harga RM 7 & RM 15



yang kat sini,cuma sample jer..nak bg custmer nampak :))



yang ini plak,tdung bawal kosong,2 tona and bawal 3 tona..dgn harga RM7,RM8,RM15..

itulah serba sedikit mata pencarian graduan seperti aku yang x dapat kerja tetap lagi..da jadi tukang jual nie mesti kena bagi sample for custmer right??


taraaaaaaaaaaaaaaaaaa..inilah si penjual tudung bawal..hahahaha..

kalau berminat nak beli,bolehlah datang ke Arked Mara Bandar Jengka,Pahang..pasti ada..

okelah..terlalu panjang entry kali nie..sekiannn

Terima kasih sudi membaca :-))




2 comments:

kak gojes said...

sis..akak mencari tudung bawal..bleh emel pd akak harga dan jenis tudung bawal ke eryati@yahoo.com

Unknown said...

xbuat page di facebook ke? lg mudah, msti laris :) email sy jugak boleh? mkez95@gmail.com dan fr.eaza@ymail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...