31 May 2014

K a H w i N

Assalamualaikum



Hari ni dah 1 June..cepat sungguh masa berlalu..rasa nya baru semalam tulis 1 Mei..Semalam 31hb ramai sungguh yang kahwin..tambahan pulak cuti sekolah dua minggu..memang makan nasi kawah saje lah jawab nye..ayoo ayoo ayooo aku bila lagi..!!! hahahha..








Kawan-kawan,senior-senior sekolah,kawan blogger semua lah semuanya selesai semalam..ada jugak yang bertunang..Maaf lah yang mana jemput tu aku tak dapat nak datang..Kerja!! oh yaa kawan sekerja ni pown kahwin jugak semalam..dua orang sekali.. Mira & Kak Sue...ape-ape pown tahniah ku ucapkan untuk korang..me is Jeles hokay !! hahahah..







 He is Munawwar...My Senior 






Im call her kak Ieda..also my senior..my "kakak" jugak and my neighbour..


*Dalam diam bercinta yer dua orang ni..ape-ape pown selamat pengantin baru k.Ieda dan Munawaar..semoga kekal sehingga ke Jannah..pray for me like you hokay..hehehe :) cantikkk sangat!!!





 Selingan sikit sebelum close entry ni ...






Pemain bola Kelantan ni haa...Wan Zack Haikal dengan pasangan..as known as Shyfa... kahwin jugak semalam...Selamat Pengantin Baru :)






Cantik dan sepadan kann :)







Kisah Cinta Wan Zack & Isteri..:) Unik!!




DIA yang berkuasa..kita hanya merancang dan DIA menetukan..Apabila DIA dah satukan dua hati maka wujudlah satu ikatan yang baik..Alhamdulillah ^__^





Kredit pic Gogle.... FB WanZack & Kakak dan Fb Group Jengka25 ...




Okay lah..cont kerja bebehh!!see next entry..Next Next Next........................





Assalamualaikum...






















9 comments:

Ismi Ana said...

C0melnye wat camtu. Alhamdulillah..ramai suda selamat menjadi isteri org, suami org. Kalau nak ikut kad jemputan mmg byk invite. Tu blm usha pesbuk lagi. Haha..tahniah2 semua.

Btw hi, singgah dan follow sini. ^_~

Adam Faiz said...

Tahniah buat senior akak Amanina ;) semoga kekal bahagia hujung nyawa also Wan zack Haikal and her beautiful wife :) Sepadan hikhik

fyna said...

baru taw wan zack dah kawen.

aniesa ahmad said...

Thniah untuk yang berkahwin,barakallah ..

cik belalang bila lagi nak mendirikan masjid ? hehe

amanina nasuha said...

kannnn....terima kasih :)

amanina nasuha said...

terima kasih.. *wakil senior*hehehe

amanina nasuha said...

:)

amanina nasuha said...

aii sy??sy belum lagi..insya allah ...hahahhahaha

E'in said...

disebabkan ramai yg dh kawen laa kite pun dh xsabar nak kawen.. hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...