21 June 2013

Berubah di kala ini


Assalamualaikumm love :))

Malam ni aku keje seperti biasa dong...kawan-kawan lain duk ghalit (syok) tengok citer "Sebenarnya Saya Isteri Dia" tapi aku x pown..gunakan masa yang ada untuk update blog..aku rindu kauorang taww..hehehe

Nak share dengan u all nie..cantek tak baju akuuuu..

First time aku dress up macam nie..n feedback dari kengkawan pown okayy..mcm retis u all..hahah
 yang baju aku pakai tu first time beli on9..beli kat Ashanim ..rambang mata nak pilih..Tudung plak aku selalu borong kat Sakura..murah dan selesa dipakai..senang dibentuk la..

Ini plak yang kedua..x pakai lagi taww..

Advance sikit sekali dengan kasutt..Ini semua pengaruh kawan aku..a.k.a roomates..so lepas ni aku xde la pakai selipar lagi bila kuar jalan-jalan.. "to be a ladies yaww" hahahahaha

okay lah..tu je...nanti bila da pakai aku upload..kt instagram..ohh yea ni instagram aku ye..jangan lupa pollow ninasaje

Bye Assalamualaikummm :)
 

8 comments:

Kuazue Mohamad said...

hohoho...cik azue pakai stokin n selipar jer pun...hihihi...sungguh ladies...

amanina nasuha said...

sy dulu pakai selipar jugakk..skang je nak pakai kasut bagai..hahahha

Liza Razak said...

saya dah follow instagram sis :)

Nae said...

keep in touch yeaa syg ,, kita pun ade beli kemeja dari ashanim jugak ... smue baju kat situ osem2 kan yunk?? :D

| CIKZEK | said...

kite pon selalu pki siper je. sng nk berjalan. pki heel pon mst bwk bekal siper. tkot skit kaki. haha

amanina nasuha said...

okayy..tenkiu..sy pown da follow back :)

amanina nasuha said...

okayyy..no hal..heheheh..yup..nk beli lagi niii..heheheh

amanina nasuha said...

jek da lawo..pakai ape pown ttp comeyy..hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...