04 October 2012

LIKE & Blogger

Katakan boleh!!!pastikan bolehhhhh...katakan boleh!!!kitakannnn bolehhh!!majuu terus malaysiakuuuu..berkibarlah jalur gemilang!!!!!! seterusnya sambung sendiri lah yerk..hehehe..
Tetiba rindu pulak nak dengar lagu sixthsense nie..biaselah sixthsense dgn my life :)..sesape yang kenal aku mesti pahamm..hihihihi..actually nak entry pasal LIKE  related to blogger as evidence by Facebo0k..haaa kalau budak medical confirm da familiar dengan ayat-ayat cm gini..nak-nak budak nursing LIKE me..
mesti selalu tengok kan benda alah nie kt blog 
Bila da terjerumus dalam dunia blog mesti keinginan nak ada page membuak-buak..kononya retis lah..biarp0wn x sehebat fatin liyana,yuyu zulaikha,ben ashaari & sewaktu dengan nya..bila da ad pages terasa diri femes..*cakap kt amanina nasuha sebenarnya*
Sebenarnya bila ada pages sndiri ni bukan untuk femes sangat tapi untuk ping entry-entry yang baru di update..khas untuk update entry saja..kadang-kadang ada jugak ping kat wall cuma yang aku rasa b'sesuaian jerklah..x semua okay..
Taapiiii kadang-kadang tuh pernah jugak invite member suruh LIKE pages..hihihi..saja menggedik..alaa bukan ape p0wn cuma nak suruh like jer..x guna duit langsungg ..maapkan saya okeyh..:) at least korang taw aku seorang blogger...heheh..ecehcehceh..da banyak kali tukar nama page blog..lepas satu nma ke satu nama and now im use my name  AmaninaNasuhaMdNaser..haaa jom lah like skali..:) rasa nya nma nie kekal lah kot..and aku rasa sesuai..
Bila korang masuk blog aku cer tgok belah kanan korang,mesti ada kan page yang tercantik tuh..hahahha..selalu ada jugak letak kat header lah,sebelum masuk blog lah,itu semua terpulang pada hak masing-masing..
hELL0o0o0o0o!!! ini pada pendapat aku taw..bukan nak kata kat sesapa pun..jgn salah paham pulakk...^___^

Kalau ternampak kt fb korang jangan segan silu nak like okeyhh..hehehhe

okeylah..terima kasih sebab sudi bace..heheh..babaiiiiiii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...