21 August 2011

Minta mAaf!!


Assalamualaikum semua..=)))

Hye..salam 22 ramadhan yarrkk..ermm sungguh lame agak nyer x mengeluarkan entry nie..agk bz laa skang..lagip0wn lappy rosak..so,nk on9 agk susah laa skit..klu on9 p0wn ehsan dri mmber rumah..tengs kawan!!huhuhu..dapt gak la aku membuka muka buku tue..boleh review belog skali..niat hati memang melonjak-lonjak nk membuat entry banyak-banyak sampai korg muak nk bace,nk follow semula blogger yang singgah kt belog nie..nk blas komen-komen tp ape kan dayee!!!!waa!!!!!!!

Oke..tgok tjuk mcm aku da wt salah kn???yerr memang salah!!!salah dengan bl0gger - bl0gger yang sudi singgah belog belalang nie..aku mnx maaf taw semua sbb x dpt membalas ape yang korg km0men-komen tue,yang f0ll0w belog nie...tp tue dulu..skang aku da foll0w semula korg..klu xde tue nnti box laa yerk...tercicir laa tue..hikhikhik..dushh3!!!!





Haaa satu ag,skang aku wt part time..bsa laa kn student..nk cri duit lebih..duit ryer p0wn sme gk..so bz gk laa...oke laaa kje tue..not bad..seronok...first time kot wt part time..taappii!!!!family aku xtaw...s0..pagi ryer nnti laa nk mnx maaf kt dye0rg..klu dye0rg taw aku wt part time nie..memang..blablablablablablablba la jwab nyerr...simpan rahsia taw..aku cyer korg..huhuhuhu...

Haaa x lame ag nk ryer..best ke x erk ryer taun nie???best kot..semua da ad..cuma tggu nk dpt ehsan mak gn abh jer lg..mne taw dpt skit-skit ole-ole nk ryer nnti..nk selendang laaaa!!!!!korg da lengkap semua???baju??kuih??bnyk ker??aku beli jerk...sian kt mak aku nk wat kuih sorg-sorg kt umh tue kan...so beli jer laaa...hehe..that easy..."bazirkan duit mlm ryer"..

Alaamaaakk!!terlari tajuk plak...so..s0rry..oke laaa stop dulu laa yerk..skali lagi..nk mnx maaf semua kt blogger-blogger yang sudi dtg singgah.komen n foll0w belog nie yerk..aku da foll0w korg semula..oke laa.bye..nk tdo..ptg nnti msuk kjer lagi..duit!!duit!!duit!!..

Oke..byeee....selamat hari ryerrr....=))))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...