06 August 2011

Juadah Ramadhan bersama sinar raudah

Hye..)))) Assalamualaikum...eeeeeeerrrrrrrrrrrrppp!!!!..alhamdulillah..baru lpas berbuka nie..hurrmm..kenyang p0wn x hilang lagi..tp semangat nk ber entry sbb dapt taw yang cik nilam nie sudi mengtag contest nie kt aku..thanz yerk cik nilam..

Oke laa..aku nk j0in contest sinaraudah...

Aku nk join contest pilihan yang pertama..yang kedua tue mcm mnarik tp aku nie bkn la seorg yg kreatif sgt..s0 x j0in laa..nnti gelak plak dek 0rg..hehehe....0hh yer..klu nk j0in klik sini yerk...



Juadah yang menjadi fveret aku bila dtg nye blan ramadhan al-mubarak nie ialah......kuih cek mek molek..ssseeeddaapppp!!!!alamak tiba-tiba terliur plak..da bpe hari p0se x mkan satu kuih ag nie..meleleh air liur beb..=))))..klu tempat lain x taw laa panggil nma ape kn..rase nyer same jer kot...

Dulu-dulu mase aku duk gn tuk,selalu laa tlg dye wt kuih nie..sbb time bulan p0se,tuk aku menjual..klu ad lebih..aku laa cucu pertama yang sentapppp dulu..hahaha..memang sedap..klu xde lebih tue,telan air liur je laaa...huhuhuh....time bulan laen x de la sampai cm nie skali..klu nmpak wt-wt x nmpak jer..tue laaa nikmatnyer bulan ramadhan kan..=)))

Makanan laen aku x bpa sangt laa..cuma cubit skit-skit jer...klu kuih cek mek nie..aku s0rg jer yang abeh kan..x pandang blakang da..hahaaha...eerrrmm sedap kan..family aku p0wn da taw,klu time aku balik msti beli kuih nie..i like..i like...

Oke laa..da laaa 2..nnti x suka plak 0rg bca pnjg-pnjg nie..moh kite tgok kuih ape yang di namakan cek mek molek nie...=))))

nie laa kiuh nyer.....bsa tgok kn???





nie bhgn dlm nyer..letak gula...sseeddaappp!!!
*aku tag kt semua yang bce entry nie...

4 comments:

Kak Amy said...

As'salam..

Thanks dear coz sudi join contest SR , penyertaan memenuhi syarat yang SR inginkan, Good luck ok..

amanina nasuha said...

wlcome..harap2 menang la yerk..hehehe

Nilam suhana said...

hahahah... ngatkan cik belalng nak pilih yang kedua.. sebab blog nih kreatif n cantik sangat2...

heheh.. kuih ni maniskan????saya belum pernah cuba...heheh

amanina nasuha said...

sy x kreatif laa..nie p0wn bnyk yg tlg sal blog nie..
aah kuih nie mmg manis..tp seddaaapp..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...