22 June 2011

Perlu ke???

                                                   
                          Assalamualaikum kawan-kawan belalang......

hye..klu dulu masa mula-mula ad bel0g nie..tiap-tiap hari,saat,waktu,detik nk menghupdate gn mengubahsuai umh belalang nie..tapi skang..hammpeehh!!!pemalas...entry p0wn jarang da...xtaw laa nape..mmg aku nie pemalas k0t..sorry ye klu ad yg mnx f0ll0w kt sh0utb0x tue,nnti aku f0ll0w k..dun w0rryy!!!hehehe..oke laaa memandangkan siang tadi aku da tid0 seperti waktu malam,s0 skang aku nk menghupdate bel0g nie dan nk tukar ape-ape yang patut laa...=))))) sampai laa aku rase btul-betul nk td0..
( sedar skit sok ad kelas weyh!!! ) ala aku kn ins0mnia..hahahha..

0ke tajuk entry tue mcm tergantung kn???x taw perlu ape??ape yg perlu??sebenar nya ni berkaitan dgn dunia cintan cintun laaa..heheh.. ( still gk x berubah )......kadang-kadang aku tnyer-tnyer gk perlu ke memberi peluang kepada cple tue untuk beberapa kali???ad yang bg berpuluh-puluh kali peluang tp cm tue jagk....jnji nk ubah,tp x jgak!!!!perlu ke erk peluang tue??kali setakat 2 ke 3 4 kali tue 0k laa k0t tp kali da lebih dri tue???cm ner??mmg laa bila da jnji tue ckp syg kn relationship nie..tp nnti wt jagk..

Aku cume nk taw laaa..perlu ke x bg peluang sbb nti bila da kawen ( jauh nye pk ) mula la nyesal xsudah...s0 cm ner???aku p0wn xde pilihan jwapan untuk soklan nie....

Klu ad ynag memf0ll0w blog nie dan ad yg menbce entry ni,nk kasi k0men kasi laa..x nk xper..xde pksaan p0wn...sbnar nye nie xde kaitan gn spe-spe p0wn termasuk aku...waahahaha...cuma melihat dari jauh dan cuba untuk berfikir...=))))

Oke laaa..stop dulu laaa...next entry lak...ok baibai kawan-kawan ku...

1 comment:

haramiekiey kiteretsu said...

soklan ko 2..ak rase x de jwpan nye..mlainkan ko tepuk dada..ko tnye la hati ko 2...hehehe..=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...