04 April 2011

"gr0wing up"

"my life journey"2 laa yg aku blaja bi ari nie...sir Geeva sruh kte0rg wt essay...s0 gn bersemangat nye aku mneruskan essay aku...hahhha..s0 dpt ilham dri situ laa aku nk translate smula ape yg aku wt td...sjer nk share2 gn k0rg...hahaaha..nma sy Amanina Nasuha Md.Naser..20 oktober 91 aku dilahir kan di hosp Jengka,Phg dlam keluarga yg sederhana..tetapi aku bersyukur...walaupun dlm keluarga yg kecil aku tetap happy.Abah aku ,Md.Naser Ahmad berumur 49 thun sebagai peneroka felda dan cameraman untuk tempahan..mak aku Rofeiah Abdullah berumur 44 thun sebagai suri rumah..& se0rg ustazah..he6...abg aku plak berumur 21 thun..bkerja kimpaln di sebuah klinag..zaman kanak2 aku agk aktif skit gk laaaa..means aku kwan gn dak laki..yelaa jiran2 aku kebanyakn nya lelaki..s0,friend2 laaa..hahaha..2 laa kdg2 attitude aku agk spt lelaki..hahahaha....masa zaman sekolah rendah plk aku sk kt j25..thun 1 bsa2 jerk..start thun 2-akhir thun 4 aku jd penolong k/klas...then  aku dpt jd pengawas plak..thun 6 tba2 cikgu "ter"lantik aku sbg pnolong ktua pngawas..hahahaha..bkn pndai sgt p0wn...heheh...pas 2 sekolah mnengah plak,aku sk0lh kt smk Pulau Tawar..f0rm 1-3 jerk laaa..kt situ laaa aku knal "cinta" dan aku mula "bercinta"hehehe...f0rm 4-5 kt tknik k.lipis..lpas 2 plak dpt khidmat negara kt muadzam..slama 3 bulan...walaup0wn jauh tp aku x sedih sgt sbb da bse jauh gn family aku...hahahha....walaup0wn juah gn family tp aku slalu rindukan die0rg....then,aku dpt UPM..tp aku x pg...kos agk "sesuai"gn aku...kehidupan di k0lej agk best gk laaaa...dpt meluaskn pndagn luar fkiran aku...hehehe...aku pilih kolej klmu nie...smpai skang....skang aku da 20 thun....wlaup0wn da agk dewasa tp aku ttp x pndai nk tntukan kputusan yg baik untk aku...eerrrmm cm ner ek????mcm2 jd spnjang khidupan aku...ad yg best,ad yg sedih...x semua khidupan 2 sme cm org len kn???aku akn wt yg terbaik ntuk msa dpan aku & kelurga aku....thanks Mr Geeva give me idea...........
  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...