10 September 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !

Assalamualaikum






Abg Ben buat segmen..pagi-pagi lagi da ternampak kat timeline tapi hold dulu sebab kena siapkan kerja..Now free..so luangkan masa kejap..hehehe



Latar Belakang 

Hye aku Eina,sometime orang panggil Nina..sama je mana-mana pun..aku yang berstatus seorang blogger juga seorang misi jugak boleh jadi belalang..aih! :) Aku start blog tahun 2010..start dari ayah aku sendiri..


Kelebihan blog dan kenapa orang kena datang blog Belalang

Blog aku ni aku just update pasal kehidupan sendiri jer..keadaan sendiri dan keadaan sekeliling..aku memang suka menulis..sebelum ni ada buat diari sendiri tapi lepas da belajar pasal blog,terus update sini je lah..tapi yang privacy still dalam diari okay! & paling penting orang akan kenal itu adalah aku melalui penulisan..



Impian Seorang Blogger

Aku nak blog ni jadi sebahagian milik korang..sepenuhnya pun takpe!..aku juga nak tingkat kan cara penulisan serta penyampaian aku dalam blog ni..opkos  nak mantap macam blogger-blogger yang ada sekarang..hihihi..




Okaylah..Thank you Abang Ben :)





12 comments:

randomlyally said...

Selamat bersegmen ye.. ;)

Yanty Lee said...

Salam Kenal!

Selamat Berblogging !!

Cik Rose said...

Singgah dari segmen yang sama. done follow #1002
http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Cik Fafa said...

singgah. =)

Ismi Ana said...

Lagi banyak eina share life story, lagi ana suka. Hehe. Suka baca story org lain. :) btw selamat bersegmen. ^_~

Admin said...

As-Salam.
Banyak ikuti blog-blog berjaya boleh dapat aura kejayaan ..in Sha Allah.

www.hasrulhassan.com

sab said...

Fuyyoo.. aktif nya blogging... nak jugakk! :)

Sha Nazri said...

Salam perkenalan..
Smg tercapai apa yg dhajati.
Gud luck.
Done follow..
Jemput ke sini:
tellingstory1.blogspot.com

Unknown said...

anda ditag dalam liebster award http://geeazielove4eva.blogspot.com/2014/09/liebster-award-1.html

Unknown said...

anda ditag dalam liebster award http://geeazielove4eva.blogspot.com/2014/09/liebster-award-1.html

Unknown said...

anda ditag dalam liebster award http://geeazielove4eva.blogspot.com/2014/09/liebster-award-1.html

sara zuliana said...

suka baca kisah kehidupan orang... best :0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...