28 February 2012

Sahabat cel0reng-cel0reng 2009


Selalunya hari-hari aku baca bl0g bl0gger laen sebab nak tahu cerita-cerita terkini & sensasi..dan sekarang aku plak membuat entry untuk orang laen baca..fair lah kan..hahah..ayat k0non nya retis kan# sila bo0o0.......

Sudah lama aku x update entry kan?? macam biasa,ini sebenar nya ayat pembukaan untuk memulakan entry..^_^..sebenarnya petang-petang camnie,nk buat assgmnt memang xlah kan..melainkan kalau aku terlalu rajin..itu baru buat..^________^

Fikriyah Kamaludin,Nurain Syafiza Mohd Sabri,Siti Aisyah,Adibah Hanim Azmi!!!!!

Hah spe plak mereka tuh??? Ermmm kalau nk taw..dye0rang nie sahabat setia aku masa 3 bulan aku kat kem..alaa kem khidmat negara tuh..tapi persahabatan kami x habis kt kem jerk..smpai skang still ag contact..cntct kat mne ag kalau bukan dunia sosial nie..facebao0k & twiteer lah...

Antara 5 orang nie,aku jerk yang tersesat..sebab nya aku jerk dari tempat laen & sekolah laen..dye0rang semua satu sekolah..tempat p0wn dekat-dekat jerk...mula-mula sampai manusia yang aku jumpa dalam bilik P7A tue Fik nielah..haha..malu k0t..aku jerk terk0ntang kanting xtaw nk g mana..yang laen semua da dapat kawan...lepas da wt sesi suai kenal secara tertutup,dye ajak join geng dye..s0 dgn segan silu ikut laa..lepas tue baru kenal spe Ain,Dbah,Aisyah

Hari kedua kat kem bermulah persahabatan antara  aku dengan dye0rang sehinggalah hari-hari terakhir aku kat kem tue....seronok jugak..macam-macam kenangan kami kt sana & x mungkin kenangan tue berulang lagi..abeh jerk kem tue,da x penah jumpa da...

Aku harap k0rang semua sihat-sihat semua lah yerk..aku sihat jerk..haa ape,nk jumpa?? masing-masing bz kan..insyaallah kalau ad rezeki..kita jumpa keyh!!..:)) senyum sikittttt...dye0rang p0wn da makin comel skang..aku tgok gamb0r jerk..hihihi ^___________^..malu plak nk jumpa sebab muka aku banyak bintang-bintang yang bercahaya nieh ..hah maaaaluuu..:))))
 
Semoga impian korang terlaksana okeyh bakal-bakal cikgu,doktor gigi,ustazah..ain jd ape yerk??heheh..x taw lah..xkisah laah semoga korang happy-happy selalu yaww..jangan lupa aku bakal nurse nie..insyaallah...heheh..:-)))

Kamilah  Wirawati Negara!!!!!

Haaa nmpak x semangat aku tuh!!bukan apa,teringat pulak masa kt kem dulu..mahu kenal dengan sahabat celoreng aku x??jom usha pic dye0rang...








yang nie Fik..sebelah katil aku..segalanya kongsi sama-sama..



Doktor gigi nie plak,Dbah nme nyer..se0rang yang ramah bila da start kenal..x kenal,diam jerk..hihihi..



Gadis bercermin mata nie pulak,nama nya Ain..satu company gn aku & Fik..0tak gila-gila jugak..



Yang nie kenal x??hehhe..



Ini plak gambar kami berlima masa hari kebudayaan kt kem :-)


Tetiba terindu plak kt korang semua :))))) sorry Aishah xde gambar latest kau...s0rry taw curik gambar korang kt fb..fik, nie lah sebab nya aku nk gambar kau...^______________^..halal yerk semua :))))

Terima kasih sebab sudi berkawan dengan aku okeyh..korang lah sahabat cel0reng-cel0reng aku..mmuuuaahhhhaaaaa...

Okeylah..sekian..


Terima kasih sebab sudi membaca entry aku  yang merapu-rapu nie...









1 comment:

  1. mesti tersenyum sendiri kan bila kenang balik.. btw, jeles ah sbb zwan x dapat PLKN ritu.. HUHU

    ReplyDelete

ohsem meyh! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...