25 July 2011

segmen putus cinta...


Nk j0in??? SINI yerk..

Assalamualaikum...huhh!!nk j0in segmen nie laa di ptg hari..hari p0wn mendung jerk..agk sesuai laa dgn m0od dlm cter nie nnti..walaup0wn xsesedih mna cter nyer...^_^..

0ke laa..cter nya bermula beberapa tahun yang lalu..masa tue aku f0rm 2...skang aku da 20 thun...besa laa kn zaman remaja..zaman-zaman nk up ckit..hahaha..0rg ad pkwe,teringin jgak...tp diam-diam jer laa..xkn nk gtaw plak kn...

Time tue aku duk h0stel,s0 pergaulan agk meluas berbanding duk umah..bkn nk kta aku s0sial 0ke!!..besa jerk..dak p0y0..ade laa s0rang seni0r nie mmg bek la gn aku dlm d0rm..dye da kenal kan mmber dye  (mr.AH) kt aku ..seni0r aku tue p0wn tunjuk laa spe "mr.AH" tue..aku tgok..tp x cam...bsa la kn stdnt kt sk0lah tue ramai...

Bila da kenal sama kenal,then kpel laa...rpenyer...."mr.AH" nie mmber abg aku...cceehh!! tp mmber x rpt sgt laaa...bila aku da kpel gn dye beberapa minggu,then ad s0rg mmber aku nie gtaw yg "mr.AH" nie ad pmpuan len..pmpuan tue plak sbelah klass aku..( stdnt baru )..errmm rpenyer da lme dye0rg kpel sbl0m aku,tp aku jerk xtaw..mmber aku plak x nk gtaw sbb xnk aku kcewa..yelaa kn first kpel...bila da knt0i gn aku..baru nk gtaw..bru nk bongkar sumer cter...da x gna la kawan....sedih x terkata laa weyh!!!...

Arrgghh!!x de guna nyer nk sedih lame-lame.....sbb k0 da men kn perasaan aku..tp slah aku jgak terima je x knal btul-btul kn..s0 skang aku dpt taw "mr.AH" da kwen gn pmpuan tue jgk dan nk masuk 2 0rg ank daa..s0 skang aku da lpe da kt dye...klu jmpe p0wn mybe aku wt xtaw jerk sbb skit hati!!!!

0ke laa.tue jerk luahan aku nie ptg-ptg hari nie..s0rry klu terpanjang...mengenang kisah lame..hahaha...

cma aku nk ckp.."AKU BENCI LELAKI YANG PERANGAI SAMA MCM KAU!!!!"...harap-harap kali nie x laaa cm tue...

3 comments:

  1. assalamualaikum.

    haha. thanks ya join segmen ni hahahaha

    well, cite zaman skolah ya. dah patut pun cik belalang lupakan je. dah kawen pun laki tu.

    haha. jgn cari laki mcm tu.. bahaya. :)

    ReplyDelete
  2. lelaki selalu macam tu.. selalu nak pasang dua...

    ReplyDelete
  3. Kadang2 kita dipertemukan dengan orang yang salah untuk mengenal erti cinta, kasih & sayang..

    tak semua lelaki/perempuan suka curang..masih ada yang setia..huhu

    ReplyDelete

ohsem meyh! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...