22 October 2014

Oktober

Assalamualaikum...




Yeayyy! aku da cukup 23 tahun..syukur Alhamdulillah...Untuk kali yang yang ke 23 ni aku dah takde nak celebrate macam tahun-tahun sebelum nya...dah besar okay! tak perlu nak mintak suprise ke hadiah ke hape...




   



Wish saje pun da cukup..Gambar pun takde..sebab nya aku dah pakai hp biase aje..bukan lagi smartphone..so semua social instagram ke whatsapp ke wechat ke semua dah tak ON...ngerti lor..merajuk ke??bukan lah..saje nak tukar angin...






Aku pakai yang ni haaa..sebijik taw dengan warna sekali.. :)





20 Oktober lepas dah cukup best bagi aku,sebab ada kawan-kawan..family...yang ter ter ter ..heheh..maluuu oiii..terima kasih semua nyaaa...semoga murah rezeki aku dan panjang umur..




Okaylahh...Happy Birthday!!







Bye..Assalamualaikum...




5 comments:

Ann Ishak said...

happy birthday :)

Tunsha Ayunie said...

happy belated birthday :)

Ana Jingga said...

happy bday amanina, muda remaja lagi ni, semoga sukses dalam apa jua bidang yang diceburi :)

Nour Leeman said...

Salam kenal..
Hapy belated birthday..
Share birthday month kita..:-)

Abam Kie said...

as salam. selamat hari lahir n semoga sukses selalu.
abe kie follows here.
tq.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...