24 December 2013

Wedding

Assalamualaikum :)


Selamat pagi..Hari ni baru mula kerja lepas empat hari cuti..waahh!! aku cuti?? bukan senang aku nak cuti lama-lama..xpe lepas ni cuti lagi empat hari..wahh seronok bangat dehh :)


Cuti sebab ada wedding pak manakan aku kat Ampang plus plus cuti tahun dua hari...sangat ohsem dapat jumpa family belah-belah kedah sana tu..biasa la kami jarang jumpa,sekali jumpa da boleh lawan pak manakan mak manakan dah..eceh..hehehe.. depa semua dok habaq bila depa nak dapat menantu cucu sulung plak??eh betoii ka??biaq pi laa...hahaha..xpa na hampa tunggu ja..wahhhhhh?? aummmm


Okay laa mai la review gamabaq kami naa...







Adik & Abang..kami bertindak sebagai photographer plus make a video..





Nie separuh dari family..kat masjid sementara tunggu tok kadi :)






Di nikahkan oleh imam muda Helmi Hoo..dupdapdupdap tuuu...





Muka happy lepas sah sekali lafaz :)





Mempelai masa perarakan dalam dewan...serius plak muka hampa noohh





Abah merenjis untuk adik lelaki bongsu..


Alhamdulillah selesai majlis di belah perempuan,kat Dewan Tasik Ampang Hilir..then belah lelaki 28hb kat Kedah..yeahhh esok naik bas balik kg ad lagi cuti tahun empat hari..yahooooo!! :)



Pengantin lelaki tu adik abah aku yang ke enam dari tujuh orang..haaa ada lagi sorang yang tak lepas lagi..apa yang nak cakap memang seronok masa wedding hari tu...



Apa-apa pun Eina doakan semoga perkahwinan ni sampai jannah untuk Pak Tam & Mak Tam..dan boleh la dapat sepupu lagi..dann welcome to Mak Nab Family's untuk Mak Tam ;)


Next entry lepas kenduri kat Kedah plak laa..Insya Allah :)



Selamat Pengantin Baru Md Zulfikri Ahmad & Norma Dalila Zaili 




Okay la  bye...



Assalamualaikum














No comments:

Post a Comment

ohsem meyh! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...