28 July 2013

Pemes sudah nie :)

 Assalamualaikum Love :)


Hye semua..hari ni dah 20 Ramadhan kan..cepat je masa berjalan..insya allah x lama lagi kita raya..yeaayy!!! *raya sangatlah cuti pun 3 hari*..ok mood sedih..



Ahhh pedulikan tu semua..biarlah terimalah dengan hati terbuka..okay sekarang ceq nak ceghita nie..hampa kenai dak budak ni yang nama nya "TEGAR" yang asal dari indonesia tu..ala yang nyanyi lagu kononya pasal diri tu..opps!! ni bukan yang couple seminggu bertahun-tahun naaa...hehehe










Kalau x taw nie ceq bagi letak link,hampa pi bukak u tube..pi tengok puas-puas..klik jaa..





Aku jadi suka sebab roomate aku selalu pasang..jadi aku da dengaq hari hari pun duk syok baq ang..kat radio pun selalu keluar..Thr la selalu nya..katanya dya nyanyi menceritakan kisah hidup..tapi betul tak ceq x pasti..




Suka dengaq budak ni nyanyi..dolu-dolu..pekat betul loghat tu..hehehe..lepas satu satu fenomena..gwiyomi lah,psy lah,semua nak tunjuk bakat terpendam..xkisah lah asal kan x melapu dan x kacau sensitviti orang..

Okaylahhh..ceq nak pi dengaq lagi lagu ni..bye bye bye..


#TAKTAWPASAIPADOKWATENTRYLOGHATKEDAH..hehehe



Assalamualaikum :)


1 comment:

You all komen,you all awesome..muaahhhxxx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...