20 September 2012

Janggut punya pasal

Tengah dok koteh-koteh jerawat tadi,mata nie terpandang seorang lelaki berjanggut dan bermisai yang lalu bersama anaknya di depan kedai..lelaki tersebut mengingatkan aku kepada zaman kecik-kecik dulu..disebabkan janggut & misai tuelah aku sampai terkencing-kencing dalam seluor..o0o0ppss!! kantoii..heheehe

Ade ape dengan janggut & misai dye sampai aku takut sangat tuh??hmmm kalau nak taw,pak cik tuh mempunyai janggut & misai yang membuatkan muka dye jadi bengis..& kebanyakan bebudak takut dengan dye..actually,pak cik tuh x lah garang mna cuma ekspresi muka dye tuh yang menggerunkan..itu dulu,pantang nampak dye lalu depan umah kompem aku lari..

kalau diingatkan,memang tersenyum sorang..satu lagi kes yang watkan aku lagi takut bila aku ikut abah pergi rewang kenduri,ala besalah bebudak lagi...sementara nak tunggu abeh rewang tuh,aku gn abang berdiri lah kat tepi dinding,sekali pak cik tu datang letak parang kat leher kiteorang,alaaa macam nak peras ugut tue..dengan muka lagi bengis makk aiii..mau nya x menagis aku..huh! sejak dari hari tu makin takut aku dengan pak cik tue..^__^

Dalam hati nie.."ishh macam mane lah anak dye boleh x takut dengan dye"..haddoiiii....daa bapak dye memang lah,kalau aku p0wn x takut.aku hidup memang macam dalam ketakutan bila nampak kelibat pak cik tu,sanggup x makan sebab TAKUTT!! punya pasal...hahah..ishh..ish..ish...kekadang tu sampai menjerit-jerit,tu yang akhirnya terkucir dalam seluar tuh..


copy paste prom gugle..hihihi...takuuuttttt!!

Baju mak aku pown jadi longgar di buat nya..kusss semangat nakkk oiiii...tapiiiiiiii,tu semua tinggal kenangan..kenangan dulu-dulu...heheheh..now!! aku da macam bebudak lain,"budak lagik ker??" :))..nampak je pak cik tu,wat x taw jer..dengan sendiri jadi berani..kekadang tuh borak lagi..hmmm....hihihihi..

Mesti korang pown pernah jadi cm aku jugak kan??ke aku je cm tu??aaaaa x kisah lah..saje nak share citer zaman kelampauan aku..terima kasih pak cik yang lalu depan kedai tadi..sebab m'ingat kan aku dengan "KENANGAN"..

"koteh-koteh" tu bahasa senang nya --->>picit-picit

Oke lah..seee again..thanz for reading yaww..

Chawwww..Assalammualaikum :))


5 comments:

  1. zmn kecik2 sume nk tkot..
    same la cam saye.
    haha

    ReplyDelete
  2. ezy : hahaha..ngt berani jugak.....

    ReplyDelete
  3. hahaha.. nice story.. kelakar pula.. tapi menakutkan masa letak parang kt leher tu..:D

    ReplyDelete

ohsem meyh! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...