05 May 2012

Belalang bersama rumput-rumput nya..


Hye to all readers..
Maaf kerana belog ini sudah lama tak update..ini disebabkan kesibukan 0wner belog sebagai se0rang pelajar yang harus melaksanakn tanggungjawab nya..selain tidak mempunyai laluan internet yang bagus..hahah.."ayat kena bahan"

Perasan tak page bel0g p0wn sudah bertukar nama?? nasib baik servis tidak bertukar tangan.. :-))
ketika ini si gadis belalang baru saja menebas rumput-rumput,lalang-lalang yang semakin panjang dalam belog nie..yelah bila semua rumput-rumput-rumput hijau semakin meninggi,laluan untuk pelanc0ng masuk p0wn semakin kurang.. *harap sedar anda bukan lah bl0gger fam0us*

Terima kasih kepada pelac0ng-pelanc0ng yang nampak laluan untuk masuk yer & yang sudi tinggal kan tapak kaki sehingga dapat dikesan.....appreciate sangat-sangat..mungkin lepas nie si gadis belog nie pastikan kawsan ini sentiasa di lihat okeyh..



Si gadis belalang akan mula berblogging selepas ini & entry yang akan menyusul nanti dapatlah diterima semua..:-)) Thanzzz...

Terima kasih aw0k-aw0k semua..:-))) mmmmmmmmmmmmmmuuaaahh .. kiss dri si gadis belalang untuk semua..

0keyh sekarang belalang telah bertungkus lumus untuk hapus kan semua rumput-rumput yang boleh mengalahkan KLCC..

Bye..

2 comments:

EmeLiena said...

Waalaikumussalam. welcome back awokk ;]

Unknown said...

Hehe.. jadi awaklah salah seorang yang salah paham tu yer.. Saya tak terfikir langsung yang ayat saya guna untuk BW tu boleh jadi kontroversi... Yerlah.. blog baru buat.. dan terlampau teruja nak BW..

Saya dapat tau blog awk ni pun daripada facebook. dan facebook tu pulak saya dapat daripada google. Nak komen kat facebook.. tapi saya takder akaun facebook dan x berminat dengan facebook..

Harap awak dah faham situasi sebenar ayat kontoversi tu.. Salam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...