15 March 2012

Hang out with them...


Hye L0ve wiieeeehuuuu :))

Okeyh,memandangkan sekarang nie final untuk last sem da abeh..s0,dengan senang hati nk update entry..huh..tapi risau jugak dengan result nanti..harap-harap lulus semua..

Biasa nya sebelum exam,mesti student study kan..yelah nk impr0ve kan knowledge yang perlu ditambah..tapi lain pulak kisah nya dengan aku & kengkawan nie..kite0rang g rest-rest kt b0wling..release tension sebelum final la katakan..huhuhu..menunjukkan kehebatan masing-masing..tapi aku x main p0wn....

Kalau da x main tue,paham jelah kan..mesti nk bergambar....nak main tapi belum sedia ag..malu p0wn ad sebenarnya..=)) saya nie pemalu org nya..nak citer panjang-panjang p0wn x berapa nk pandai,tengok jelah gambar yang aku nk share ni yerp..




sebelum game dimulakan..santai-santai dulu...


super duper menunjukkan belang nya..=))



smile =))


relax sebentar

berat kot bola 2...


gadis gila gambar..hahaah


peeewwiittt...



pilih bola paling berat leteww...



kami gadis bl0gger =))



aauummmcaakkk!!



aku sahaja gila lensa 



gaya mesti ad....


pemain tip t0p klmu


gila lensa lagik !!



tuee dyaaaa..skill maw ad



taraaaaa..huhuhu..



ceewwaahhhh...



peace dri gadis gila lensa =))


kami bersama =))


Kami semua nie memang gila lensa...peduli apa orang tengok kan..heheeh..wat-wat x malu jerk..=))

Oke lahh itu jerk nk share...

Thanz for the reading yerp..muaaaaahhhhaaahaha..=)))


3 comments:

  1. dha lama tak main boling bersama rakan2.....last main ngn adik beradik.....syok woo kat genting

    ReplyDelete
  2. pandai ke main tu?mcm masuk longkang je.opssss hehe biasa la kan kalau tk masuk longkang tu mmg tak sah kan...sy pn sama..bukan pemain proff pon..hehe

    ReplyDelete
  3. farizam :wt2 pandai jerk nk release tnsion..hehehe

    ReplyDelete

You all komen,you all awesome..muaahhhxxx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...