01 January 2012

2012..nk jugak laaa...


2011 da melabuh kan tirai nya..banyak kenangan yang aku lalui..xkira pahit manis masin semua ad...sama jugak dgn korang semua kan...biasalah..lumrah kehidupan...

Aku buka jer blog..b0leh kata semua bl0gger entry sal tahun baru..x terkecuali lah aku..aku kan blogger jugak..hahahah..first entry 2012..

Di harap tahun 2012 nie lebih mematangkan aku dari sebelum-sebelum nya...mendapat yang lebih baik dari apa yang aku da dapat sepanjang tahun lepas...yelah kan..setiap orang nk kn kebaikan dan kelainan dalam hidup...

Syukur alhamdulillah..tuhan masih panjangkan umur aku dan di kurniakan kesihatan yang baik..dapat juga aku bertemu dengan tahun 2012..aamiiinn ^_^....

Kalau tahun baru jer mesti ad kaitan dengan azam kan???hahah..itu da biasa..cuma jadi dgn x jadi jer...terpulang pada diri masing-masing laa...

0ke lahh..berhenti dulu laaa untuk intr0 2012 nyer entry...

Semoga dengan kehadiran tahun baru nie dapat menjadikan sesuatu yang lebih baik daripada sebelum nya...insyaalllahh...^_^

HAPPY NEW YEAR T0 ALL MY READERS :-))

cikbelalang :- bermulanya tahun 2012 nie..aku ingin dikenali sebagai "CB" ..ringkas sket..daripada cik belalang..(panjang sgt kot)..heheh...

2 comments:

  1. Yana tag awk utk join contest tu
    http://almiraalwani.blogspot.com/2012/01/pencarian-blog-paling-cun.html

    ReplyDelete

You all komen,you all awesome..muaahhhxxx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...