14 September 2011

Tittle tidak di ketahui..

                                               Assalamualaikum:-(((


Huh!!!aku dalam dilema skang nie...dilema dalam dunia realiti dan mungkin juga dalam dunia khayalan..dilema dalam meneruskan kehidupan sebagai seorang pelajar..juga sebagai seorang wanita..pelajar??biasalah dengan task-task yang diberikan oleh lectrer kesayangan..mana nk lalui exam ag....so ape yang diema nyer?? wt tetap kna wt..masa depan tue..aku harus kuat untuk tempuhi semua tue...tapi untuk aku lalui hidup sebagai seorang wanita!!!mcm mne???boleh ke seperti kawan-kawan aku yang lain??mksud aku untuk aku lalui sebagai seorang kekasih kepada seorang lelaki...atau erti kata lain "couple"...

Aku da mals nk memikirkan bnda tue semua sebab aku da kecewa..da 4 kali kecewa..mungkin bagi org laen.."alaa baru 4".tapi bagi aku 4 kali tue sangat-sangat laa sakit..biarp0wn xbf aku ad yang still jd kwan baek sampai skang...mungkin itu yang terbaek untuk aku dan juga sesuai untuk aku..setiap orang lain-lain cara kan..hurrmm:-(..biarlahh ad yang kata aku nie memilih paras rupa,ke materealistik ker..aku x kisah...yang pernah jd "couple"aku p0wn xde laah persis tomok ke aaron aziz ke juga awal ashaari..tidak sama sekali..tapi aku boleh juga berkongsi perasaan dengan dye0rg walaup0wn x lama...sape laa aku klu nk berkawan dengan persis ala-ala mereka tue..bkn cntik sgt!!so aku sedar diri aku...

"weyh bagi aku sorg mamat!!aku bosan laaa!!!"tue yang selalu keluar dari mulut aku..mana yang rapat gn aku mesti taw..ad gak yang melekat..:=)..ad yang just kenal-kenal jer..tapi aku nie bkan lahh "gile pkwe" agp0wn aku sedar..aku nie x seperti kawan-kawan aku yang lain.."matang"..aku nie mcm bdak-bdak..semua nk kena tanyer orang walaup0wn mnde tue berkaitan dengan personal hidup aku sendiri..kdg-kdg x de rahsia dengan diri sendiri..tapi tue laa aku yang sebenar..sebab pemikiran aku x panjang cm dye0rang..yess!! aku sedar tue..

Baru sebulan lebih aku clash dengan MR.X..sedih memang laa sedih..spe yang x sedih kan..nk-nk daa  4 tahun aku menyepi dalam dunia CINTA..setiap org mesti impikan kebahagiaan kan??sama lah jugak cm aku...tp tue semua takdir tuhan..mungkin ad hikmah yang disebalik nyer..aku cuba untuk lupa kan dye..memang x boleh..tapi banyak perkara yang aku lalui dengan kehidupan aku juga dengan kawan-kwan membuatkan aku slow-slow lupa kan dye....jenis aku lak???aku rase..x perlu lah nk citer kt sni...nti ad plak yang mengata,perli-perli..biarlah yang berdekatan dengan aku mengetahui perasaan aku cm ner...

Setiap orang ingin kan kebahagiaan..inginkan kasih sayang..disayangi..menyayangi...cm tue laah jgak dengan aku..tapi aku rase aku x layak lagi untuk dapat semua tue dari seorang lelaki yang bergelar kekasih..x perlu laa nk ikut org lain kan???agp0wn parents aku ckp "tolak tepi dulu pkwe-pkwe ni..blaja bg abeh dulu..da stabil..da dpt kje..ikut laa.."..

Agp0wn klu nk berkasih seperti orang laen..jgn lah menerima secara terpaksa..biarlah dari hati yang ikhlas..klu terlalu mendesak nnti laen jugak jadi nyer..elok-elok kawan..last-last jd musuh...so..berilaa peluang kt sese0rang tue untuk membuat keputusan sendiri...walaup0wn perasaan sayang ke suka ke terlalu tinggi,berilah peluang sese0rang tue untuk membuat keputusan dalam hidup sendiri..klu terima secara terpaksa lebih baek x payah..nk main-main kan perasaan orang..tue p0wn x baek jugak....

Ntah la...aku keliru..sama ada nk ckp "YA" atau sebalik nyer..klu YA yang aku kuarkan nnti ..aku terpaksa..klu aku kuarkan sebalik nyer tue..sad laa jwab nyer..*mybe laa... kawan aku ckp "x salah ko bagi peluang untuk diri ko sendiri"..tapi aku x boleh nk pksa diri aku sendiri......hurrmm :-((((

Boleh ke aku diam kn cm tue jer??mcm mne klu dtg "text" or "call" ???ape aku nk jawab???aku serba salah.....perlu ke aku bg peluang untuk diri aku sendiri mcm yang kawan aku ckp tue?? tp aku x bersedia..& x boleh lagi.....bkn aku nie materealistik...walaup0wn dulu aku pernah dpt gelaran tue dri "seorang lelaki yang x kenal hidup aku yang sbenar mcm mne"...biarlah..tue semua pandangan masing-masing kan..aku diam kn jer..walaup0wn hati aku nie sangat-sangat laaa...bla..bla..bla..bla..

Biasa lah lumrah manusia kan..xde yang sempurna untuk org lain...

Hurrmmmm...Aku rasa da terlalu pnjg entry aku kali nie...bkn laa niat aku untuk menunjuk ke hape ker..cuma meluahkan sesuatu yang aku x boleh nk simpan sorang-sorang..:-((((...




Oke la...aku x perlu stress kot sbb nie masalh kcik n biase ..x luar biase p0wn..cuma perlukan semangat dri kengkawan untuk aku tentukan masa depan aku..stdy!!!..

Bye..Assalamualaikum..


1 comment:

Unknown said...

ish2.Baru clash erk?kesian nya..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...