05 September 2011

Kami bersama lagikkkkkkkk:-)

Hye Assalamualaikum kawan-kawan:-)...selamat hari ryerr..boleh lagi kan..ryer kn sebulan bkn seminggu cm cuti aku nie..huhuhuhu...oke laa..nie entry ke 2 aku untuk bulan ini..yelakann..xde masa nk update sbb nyer aku nie x idea nk celoteh-celoteh cm blogger lain...bla..bla..bla..assgmnt aku jgakk yang berlambak-lambak..bla..bla..bersama dengan kemalasan aku yang bergunung-gunung...bla..bla..bla...so cm tue jer laa..

Raya tahun nie adalahh raya yang paling x best bagi aku..sebab nyer...........baju baru xde :-( *normal laa kn gegurl cm aku nie..hahaha...kedua nyer sbb memikir kan assgmnt yang banyak..ketiga nyer sebab ntahh x de mo0d nk beraya cm tahun-tahun lepas...xtaw laa kenapa...

Tapi keseronokan tue akhir nyer muncul bila bukak group mmber sek rendah nk wt makan-makan + raya ramai-ramai + reunion..haaaa aku xcited gilerrr...mula-mula aku jd blurr sebab nyer x taw ape-ape p0wn sal nie..then nk wt event nie kt mne kan!! dalam kepala hotak aku nie terbayang cm kt gunung dulu..eeeee mesti best..then aku usaha kan jugakk tanyer member-member..fnly,dpt jugaakkk...aku tnyer si PENGANJUR event nie....sanggup k0...mxs-->clc0m...hahha *aku x kisah tue semua..then hasil nyerr..event nie menjadi..& tempat nyer memang da sah-sah umah aku..hahaha...nasib bek family aku x kisah..bak kte ayah aku laaa kan.."biarlahh budak-budak nk beraya" haaaa!!! boleh imaging x???bek kan pak cik Naser???hahahhha..bila semua plan menjadi..aku terus menjemput member-member laen...sms suda laa kan...aku gn my mom p0wn menyediakan ape yang ptut untuk tetamu... * dalam hati "menjadi ke x event nie??ntah-ntah da ramai yang x der..:-( x syok laaa...."




Then..masa yang di tunggu da tiba..jantung nie dupdapdupdap bimbang ramai x dtg...makanan ad laa lebih....naahh!!!sekali datang...x mengecewakan..aku terus tersenyum..suke nyerr...jd jgak event nie walaup0wn last-last minit kan...aku jamu ape yang da ad...ramai laa jagkk....kira nyer..batch 91 nie memang sp0rting laa yerk...plan ape jerk menjadi...sambil raya-raya tue boleh jugak meraikan sahabat aku nie yang nk ke overseas...congrats kawann!!!dulu kt gunung kn..dengan taufiq...


Hurrmm x kisah laaa tue..pada kawan-kawan yang lain + aku sendiri...teruskan usaha masing-masing yaww...x kisah mane-mane p0wn kita penting usaha dan nawaitu kite tue kan.. *cewwaahhh ank ustazah katekann...hahhha.. :-)...


Oke laahh aku tunjuk skit laa yerk pic mase malam tue...











Haaa nie skit jer..klu nk tgok lebih-lebih just PICIT sini  jerk..hehehe.........


Pssttt...sorry lahh yerk klu makanan tue x seberapA yerk kwan-kwan.....maaf yerk klu ad terkurang ke terlebih...layanan tuan rumah x memuaskan ke ape-ape je laaa.....ad rezeki nnti kiter wt lagikk..lagi ramai lagi meriahhh....yang penting beesttt!!!!!


Ckp trimass kt cik peaahh cepaat!!!!!!huhuhuhu...


Untuk ZAIM..ko jgn gelak yerkk bce bel0g aku...aku x pndai cm awek ko..hahhaahah...


oke byeee...:-))))))

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Nampak sangat penganjur event tu nak jimat.. sebab tu bwat kat umah nina.. HEHE

MySuaraBlog: Hantu Bonceng Sempoi!

yayath said...

wahhh...best!!meriahnya..hehe

doodle cikbelalang da siap..sorry lambat..n sorry kalo x comell..heee~~
http://qasehhumayrayathafiz.blogspot.com/2011/09/doodle-cikbelalang-cikmot.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...