30 July 2011

terjumpa k0tak rahsia??????

Assalamualaikum..nie laa next entry aku slepas segmen 3 jam jer..haaahah..

Tgok tajuk p0wn x da taw kn???hhuurmm..da bpa kli aku balik kg kn,ntah kenapa tiba-tiba tergerak mata nk pandang kotak tue,then nk bukak k0tak nie...maakk aiiihh..berhabuk giler...yela kan da lame d0k bwah almari..klu aku x bka,spe ag nk buka kn...

Aku p0wn bka laa k0tak tue...dengan perasaan yang bercampur-campur..teringat plak zaman dulu-dulu..zaman masa kep0y0an aku..heheeh..

Mcm-mcm surat ad..*ngalah kn artis plak...xde laa..ad kad raye la,kad bfday laa..surat ehemm2!!..huh!!!aku p0wn bce laa semua-semua yang ada dlm kotak tue...penat gk nk bce semua..tp 2 laa kotak rahsia hati aku..hhehehe..skang da xmen surat ag da..kan ad sms..so sms je laa...



2 comments:

  1. wahh banyaknya surat cinta ^_^

    ReplyDelete
  2. hehehhe..campur2 laa...bkn srat cinta jerk..heheeh..waahhh!!!

    ReplyDelete

ohsem meyh! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...