29 July 2011

Gantung x bertali..............

Assalamualaikum..hyep :)))))..aku da smpai phg nie..heheh..yela rindu dgn si c0mey nie...si c0mey nie kucing aku laa....hah!!da gemuk da skang..kuat btul mkn,cm tuan dye laa...=)))

oke!!skang m0od sedih...

huurmmm...=((  0rg len kpel,aku p0wn kpel jgak...0rg len happy gn kpel msing-msing..aku p0wn happy jgak..tp itu dulu!!!dulu!!!skang aku x happy cm selalu..but still in relati0nship...aku btul-btul rindu dye..rindu sgt-sgt..nk cntct tp mcm mner???nk text???x reply..kdg-kdg jer..aku sedih sgt..yela dye wt aku cm nie...

nk call???hnset dye r0sak..kta dye,dye letih sbb class dri pg smpai ptg..aku p0wn sme jgak...kenapa dulu b0leh dye layan aku???skang x lg???dye ckp dye bnyk assgmnt..aku p0wn bnyk..ape beza aku gn dye??aku rasa sme jer k0t..sma-sma stdnt,bnyk assgmnt,full class...tp entah laa..sejak-sejak nie dye da x cari aku lagi..cm nk jauh kn diri dari aku..aku p0wn pelik..bila aku tnya,cm tue tu laa dye jawab..

mybe dye da b0san k0t gn aku..yela..jauh..x nmpak apa aku wt..kdg-kdg aku jelez tg0k mmber aku..kpel dye0rg care jer sal dye0rg..aku???? =(( tp npe aku selalu jd mangsa keadaan??? klu text p0wn skejap jer..xcm biasa..mungkin dye lebih selesa cm nie k0t..tp aku x!!!klu dye x nk gn aku npe x lepas kan aku jer???npe n wt aku cm nie??=((((..

skang hnf0n aku da x berkumandang lagu "janji" untuk dpt msg dri dye..da x de lagu "menyesal" untuk dengar suara dye...aku b0leh kata hari-hari gk laa aku text dye,miscall dye tp =(((((..klu ad p0wn x smpai sejam..en0ugh..aku rindu dye sgt-sgt..

da la kita jauh,nk msg p0wn ssh kn???apa tah lg nk jmpa...hhuuurrmmm...mybe gk dye nk lpekan aku k0t????huurmm mybe laa....ntah laa aku x taw tue hati gn perasaan dye...aku x b0leh nk pksa...klu aku x text dye,xde laa text dri dye..very sad....=(((((

tp aku x tnjuk sgt yang aku nie sedih sbb dye!!!!aku cuma lpaskan perasaan aku time nk td0..kbetulan plak time tue aku kena selesema s0 dye0rg x nmpk laa yang aku nie tgh sedih...dulu nk lpas hnf0n p0wn xnk,skang...cmpak bwh katil p0wn x per..

kepada "chintasense" aku...kenapa kau wt aku cm nie??.mgkin kau ad sebab sendri kenapa kau wt aku cm nie kan??? aku x harap sgt klu kau tggu blan 8 nie sbb nk genap kn setahun kita kwan..bln 9 nie genap kita kpel tp masing-masing mkan hati kn????

kau taw kn,aku da 4 thun hidup tnpa se0rg lelaki yg bergelar "kapel"s0,kau taw kn perasaan aku kt kau cm na???aku harap kau pham k..

oke laa..aku harap kau happy laa dengan dunia kau skang..hari nie..jumaat ( 29/7/11 )..aku da x cntct kau ag..kau p0wn xde trima ape-ape msg ke mscall dari kau kn???ermm aku cba laa untuk bebas kan kau cm na yang kau nk...klu kau pk kau ad 0rg yg syg kau,msti kau cari aku kan??tp xde..aku tggu msg ke mscall kau hari nie..bkn hari nie jerk..tp hari-hari len jgak..tp =(( dri aku sedih kn,baek aku biarkan kau dengan dunia kau...

lastly,untuk  kau..aku harap kau berjaya laa dapat ape yang kau hajat kn...aku cuba xnk kuar kn airmata aku sbb kau..aku da "kuat" skang....huurrmm..aku mntak maaf bnyk-bnyk slah gn slap aku...bila kau da ter fikir nk cntct gn aku balik,cntct laa..aku xkisah...

oke laaa..bbbbbyyeeee..misshh u..=(((((


5 comments:

  1. nak menitis air mata ni..ama.. kadang2 kan kita selalu mengiyekan apa yang dia cakap biarpun kita tahu tu dusta..sebab kita terlalu sayang kat dia dan sebab kita xnak rasa terluka..apa yang ama buat ila rasa betul..untuk ama diamkan diri jugak pun mesti perlu banyak kesabaran kan??macam tu jugak ila..
    ila ada bf yang buat julung kalinya ila serius..selama ni ila cuma berserah dan tak pernah kisah kalau laki tu nak tinggalkan ila..tapi kali ni,dia berjaya curi hati ila.. kami selalu gaduh..dan dia selalu jarang pujuk ila balik..alasannya dia tak reti..sampai satu tahap ila rasa ila je yang sibuk nak concern kat dia..dia sikit pun macam tak kisah bila ila nak putus dengan dia..tapi ila tak kuat..biarpun dia buat macam tu, ila tetap jugak sabar..ila dah bg kata putus,,tapi ila tetap jugak nak cari dia,nak mesej dia..:( dan kemudian kami sambung balik.. sampailah semalam.. kami gaduh sebab benda kecik..dia pulak lafas kata putus..dan dia pulak yg senyap..tapi ila jugak yang cari dia..kami hampir baik..bila dia mesej ila macam ila ni bukan sape2 dalam hidup dia.. ila marah sgt sampai hampir maki dia separuh mati....then dia buat tak tahu...lepas tu buat pertama kali dia bertindak off phone..tuhan je yang tau betapa ila rasa ila ni langsung tak penting dalam hidup dia....:'( ila tekad! ila mesej dia...tapi bukan lagi mesej berbaur ila lemah! kalau dulu..ila selalu lafazkan "sampai hati buat sy macam ni..dan saya tahu saya tak yang terbaik untuk kamu..dan blallalala.." bila kita fikir secara waras mesej tu hanya untuk menarik simpati dia dan bukan hati dia..jadi, I'm telling him dat I'm good enough for a man realy need a precious women..but u!sgt tak cukup baik untuk dapat seorang perempuan terbaik seperti sy.. biar dia fikir yang dia taklah bagus sangat untuk dikejarkan.. memang betul tangan ni gatai je nak mesej atau kol dia..tapi! kita kene ingat...
    "menyintai seseorang yang tak menyintai kita adalah sia-sia, dan menyia-nyiakan seseorang yang menyintai kita itu bahaya.!" dan kata-kata ni buat tangisan ila berhenti...kita perlu tabah ama....:'(

    ReplyDelete
  2. farahin: saye setuju..

    amanina: always support u..:)

    ReplyDelete

You all komen,you all awesome..muaahhhxxx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...