05 July 2011

Eh!!! awak x cantik laaaa!!!

                                Assalamualaikum..hye l0ve =))))))

Haaa!!! entry lagi yerk....bukan ape,semangat nk ber entry nie sebab GERAM!!!BENCI!!!nk BUNUH jerk org itu.." hah asl lak nie,sampai nk bunuh bagai nie???? nie laaa..sbb cinta!!!! tp bukn aku...my friends...aku plak yang em0..yela..da wt kwan aku cm nie..klu bkan kwan aku p0wn geram gk sebb wt kaum hawa cm aku nie cm nie!!! ape???ngat bagus sgt ke wt org cm nie???*em0 aku tahap gunung berapi...




Patut ke wt org yang kita syg tue cm nie???x perlu kan???klu ye p0wn da x nk atau da x berapa suka xperlu laa nk wt cm tue...ckp laaa dgn cara el0k..masa nk jumpa mcm-mcm janji.."org x kisah la dye cm ner..kali nie org nk syes gn dye..."..org betul-betul ikhlas gn dye...0rg snggup tggu dye abeh blaja...
last-last ape jd???mna janji-janji dulu tue???cmpak mna???cmpak sg pahang???

Memang laa seusia kite0rg yg 20-an nie x perlu sgt nk pk pasal cinta..f0kus stdy dulu..tp setiap org nk rasa diri tue disayangi,di hargai kn???..bila da jumpa semua nya da berubah...pas tue wt x taw jerk....ngat kaum hawa nie lemah,boleh sesuka hati nk wt ape jerk???pk laaa perasaan 0rg lain sama...klu kali nie kita wt kt org,x mustahil esok,lusa thun depan ke bila-bila ke jd kt kita plak..x jd kt kita p0wn jd kt org-0rg yang dekat gn kita kn???kita x taw,tue semua yang maha kuasa punya urusan....

Ngat laahh..xde manusia yang betul-betul sempurna dlam dunia nie,termasuk lah diri kita sendiri kn???nk yang betul-betul sempuran,tgok laa diri kita tue dulu...sempurna sgt ker????


*sebab dye x cntik ke k0 x nk??b0leh bahagia ke dgn kecantikan tue????ad part lain yang dye lebih CANTIK dri ape yg k0 nmpak!!! *lg em0!!!

Masa belum dpt lagi ( hati gn perasaan ),mcm-mcm laa ckp..itu laa..ini laaa...bila da dapat???len plak..klu btul laa pasangan tue x sempurna ape yg kita nk,jgn laa wt *seperti itu!!!!siapa dye nk hukum 0rg cm tue??

Entry nie aku x slah kn lelaki sepenuh nya,perempuan p0wn ad jgak cm nie...cuma melihat dri pengalaman kawan-kawan yang selalu jd mangsa kepada kaum adam...

ad juga manusia cm nie kn???sebab ad laa jd cm nie..=))))..huurrmmmm..ntah laaahhh..dunia 0h dunia..

*oke laa stop la dari menambah em0 aku nie..=)))..just pengajaran jer..n0 need mention her name oke...



*taw org tue x kn baca entry nie...cuma nk berkogsi cerita sahaja......
kpd kwan aku tue..s0ryy for this tittle ok....x de ape p0wn..just title only..

byee...0uutt..

1 comment:

  1. hahahhaha..mnarik r komen ko ni..pape pun aku smpati ngn mmber ko 2..tp aku nak tau sgt spe org 2...cam best je kalu gosip sal ni..jgn lupa cte kat aku tau..hehehehe

    ReplyDelete

You all komen,you all awesome..muaahhhxxx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...