02 June 2011

KAMI BLOGGER UTAGHA


Assalamualaikum...salam bl0gger sekalian...^_^..

Aku nk mengentry kn terntang "kami blogger utagha".hurrmm utagha?????aku 0rg utagha ker??owwhh!!!itu separuh-separuh jerk...hehehe..separuh-separuh tue means ayh sebelah utagha,mak plak sebelah timur..s0 di equal kn jadilah "aman makmur"..nama aku kan ad "AMAN"perasan x itu?????x de laa,xde kaitan p0wn gn nama aku tue..just kidding...not just dance (versi pn kam)..0o0ppss!!!!..heheheheh

0k skang kite berkenal-kenalan yerk..


*nama seperti diatas tp boleh panggil eina jerk..
*asl nya dari pahang tp ayah aku asl dari kedah nuhh..s0 ad laa darah campuran blah-blah sana kan..lagi satu
my ehem..ehem p0wn asl dri sana gak..(promote lak)...^_^..
*sedara-mara p0wn ramai kt sana...tue sebab nk j0in..dop slah kan???

   that all.......

3 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

THANKS JOIN KBU..

JOM MEMERIAHKAN KBU

=)

♥nyeto89♥ said...

hai kbu'ians :D

amanina nasuha said...

hyep semua.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...