13 June 2011

10 about me!! THE TEN...


Assalamualaikum...hyep sayang-sayangku sekalian..sihat ka kam0o-kam0o..heheh..xcely,aku da bpe hari k0t x update blel0g nie..xtaw nk update aper..pdahal skang nie tengah cti sem..time x cuti selak plak nk update tengah-tengah malam kn!!!...hahahah..

0ke.kali nie aku nk menjerumuskan belog ku nie kt belog si pendek nie..t0ink!! (jgn mara alin)hahah..k0 yg ckp kn dlm day 0ne k0 tue kn???hehehe..untuk hari yang pertama nie aku kenal kan diri aku yerk...
0ke start!! (ceeettt cm nk lumba lari lak)


   THE TEN!!!!! DAY 0NE...( 10 things ab0ut me )

SATU : Nama aku mengikut i/c Amanina Nasuha binti Md.Naser..nma panggilan tue bnyak laa...tp family panggil ku adik..ceettt!!!
DUA :  aku ad 2 beradik jerk,da tentu laa aku anak bongsu..yg sulung,abg..21 thun..
TIGA :  skang aku 0ndway dlm dip in nursing..skang da nk masuk sem 5..insya allah nnti jd misi...
EMPAT : aku da 3 kali berkapel..(pr0m0)...yg ketiga nie alhamdulillah sampai skang...
LIMA : ayah aku pener0ka,mak aku plak ustazah  (tp ank ank hannccuusss!!!)
ENAM : kalau yg x kenal mungkin ckp aku s0mb0ng...( da bnyak kali kena cm tue)..tp bila da kawan taw laaa semuanya..hakahakahak..
TUJUH : bulan 10 nie baru genap 20 thun..
LAPAN : aku paling x suka budak-budak..aku p0wn x taw knape..mgkin aku xde adik k0t..( mybe laaa)
SEMBILAN : aku suka dengar lagu...sangat-sangat suka...peminat setia 6ixth sense nie..
SEPULUH : aku manusia yang payah tid0 malam...ins0mnia k0t..hahahahaha..

haaaa..cukup laa dulu untuk hari pertama k....nnti wt plak untuk hari ke 2..hehehe
oke bye...


0o0ppss!!!terlupe lak..klu nk j0in jlan kt bel0g si pendek nie yerk...hahahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...