28 May 2011

Hati dan airmata...

Assalamualaikum..hye semua..selamat hari sabtu..hari tanpa beg plastik..^_^..ape nie???k0n0n-k0non happy laa tp hakikat nya x p0wn...

Kenapa laa sejak semalam aku nie asyik bersedih jerk..nk kata ad masalah yang besar sangat x p0wn..kenapa tarikh 27 may 2011 (waktu pagi,petang,malam) aku x cm biasa..kenapa tarikh tue wt kn aku x seceria seperti biasa??x seindah biasa???hari nie (27/5/11) jgak aku aku rasa nk nangis sepuas-puas nya...yeaa!!aku memang da lakukan itu..tp itu hanya cara aku untuk meluah kan perasaan aku yang da x tertahan nak pendam....hanya diri aku saja yang taw sebab apa....kenapa laa aku nie se0rang manusia yang mudah mengalirkan air mata hanya kerana se0rang lelaki???kenapa????aku cuba jgak untuk menjadi se0rang perempuan yang "tahan" dari apa yang jadi tp x b0leh...

Aku akui,memang ada jagk salah aku kn tp sebagai manusia yang x mahu "berlawan dengan api" aku rendah kn eg0 mengeluarkan kata-kata maaf,tp balasan nya sangat-sangat mengecewakan aku.... siyes,aku sangat sedih baca text yang di send kn pada aku..memang x pernah terpikir laa yang aku akan baca text cm tue...tanpa berfikir panjang..aku memaksa kan mata aku untuk tid0r seawal yang b0leh walaup0wn hakikat sebenar nya aku bukan lah yang jenis td0 awal....tp sebab x nk terlalu melayan perasaan tue jadi lagi panjang,aku gagah kn mata nie untuk tutup bersama linangan air mata...

Mungkin cara kita berbeza,aku lebih untuk bercerita tp mungkin dye x cm tue..lebih untuk mendiamkan diri...
mugkin jugak kita da lama "x seperti" nie..bila da jadi.tue yang rasa sangat-sangat..perhubungan tue x selalu nya indah kn?? ad juga pasang surut nya ...mcm tue laa jugak kita...yelaa sebab kita yang "buat" untuk jadi cm tue..selain takdir yang sudah tertulis....

Huurrmm apa-apa p0wn,menda da lepas kan..dye p0wn da "kembali macam biasa"aku p0wn sgt terkejut dengan text kul 0645 am...(28/5/11)...

T0 ***** entry nie bukan lah nk mengaibkan spe-spe tp cuma luahan isi aku jerk..bkan laa tujuan nk mengheb0h kn cerita yang x elok...mungkin pada kau,aku x sesuai nk luahkn kt dlm bl0g nie...s0rry banyak-banyak...tp tue laa aku "AMANINA NASUHA MD NASER"

Terpanjang plak entry nie,terlalu ikut perasaan sampai x perasan plak.....


"aku akan sempurnakan nya seperti biasa"


.......

2 comments:

You all komen,you all awesome..muaahhhxxx :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...