12 May 2011

Agk kecewa laa jgak...:-(

Assalamualaikum..haip readers-readers tersayang...kali nie aku nk entry tntg kekecewaan aku hari nie...smbil mngesat hingus hingus yg terkeluar...(oke aku tipu) eeee x senonoh laaa.....id0k laaa smpai cm 2 skali...sedih nyer sbb aku x dpt p praktikal kt JITRA!!!! haaa sbb ape yerk aku xdpt???x taw laa mgkin tersalah pndg k0t....heheh..aku tercampak kt Dungun sekali lagi...waaaaa hancur berkecai jntung hati limpa aku...(oke sy tipu agi) ^_^.....

Yg sebenarnyer,aku semangat nk p jitra tue sbb specky aku d0k sana..hahahaha..selain tue aku boleh blik umh t0k kesayangan aku nie..dekat jer...hikhikhik..tp x kesampaian plak..nma AMANINA NASUHA BINTI MD NASER nie x tersenarai dlam 34 orang ke jitra tue..x pela..nk wt cm na..pg praktikal nk blaja la eina..nk pnuh kn cross yg perlu bkan nk menggatal!!!!hurrmm ok2..sy pham tue..sy cuba terima hakikat dan kenyataan...msti nk ckap kn eina x dpt kt jtra p0wn nk kecoh..biar laaa...


Sabtu nie aku da nk pergi ke dungun..sambil menolak bagasi seperti tersingkir dari af beramai-ramai bersama-sama member seperjuangan...hehee......tanam dalam kepala pg dungun,aku nk pnuh kn pr0sedur yg perlu...nk ambik pengalaman..skang da sem 4,x lama ag nk masuk sem 5..adduuiii...cpat bnar masa bergerak-gerak...

Ape-ape p0wn aku xksah jgak laa sbb mmber yg pg dungun tue ok-ok belake..hehehe...kdai p0wn dekat..h0sp p0wn dpan rumah jerk..ok laaa tue..bersyukur laaa wahai Amanina Nasuha Md. Naser...

Ok laaa aku nk caw dulu...byeee...y0eesssss...b4 that tgok laa dulu pic masa aku kt dungun sem 2...agk kep0y0an laaa...hahha...ok...


dagn mmber mas sem 2 kt dgun...

wif jue gn ika

dkat pntai dgun..

hari terakhir kt hosp dungun...

member nie semua p jitra...aku???:-(





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...